Lydnadsträning jiiiiiiiiiipiiiii

Idag var jag och Molly på Borås brukshundsklubb vi har nu börjat en kurs i tävlingslydnad. Molly är en hund som ÄLSKAR att jobba så nu var det dax att damma av tösen och visa vad hon går för.


jobba,jobba,jobba

Vi trottsade  vädret och gav oss upp på plan i ösregnet, men det brydde Molly inte sig om hon ville bara jobba,jobba,jobba medans jag bara ville in i stugan och fika.


vad vill du jag skall göra nu matte?

Gruppen var av blandad kompott med raser och alla var jätte duktiga och Molly skötte sig super bra jag är verkligen stolt över henne. Lägger man ner tid på henne kan hon bli hur duktig som helst.


så snyggt

Som sagt detta var bara början så nu kör vi så det ryker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0